28 oct 2012

El misteri de les mitges

L'altre dia, quan vaig anar a buscar els meus nens de teatre a les seves respectives classes, l'Èric, que és molt observador, va saltar a dir-me:

- Glòria, per què tens les cames negres?

Jo em vaig quedar pensant uns segons i estranyada, me les vaig mirar. Resulta que aquell dia portava mitges negres. 

Vaig explicar-li què eren unes mitges i vaig separar-me la mitja de la cama per ensenyar-li. En aquest moment, ell encara va quedar més parat i va dir:
Font: Internet

- Uala, és un misteri!

Les volia tocar però, fins i tot, li feia por. 
Finalment, vam començar la classe i vam deixar apartat el tema de les mitges, però va estar mirant-les de reüll durant tota l'estona. Li cridaven l'atenció. 

Al final de la classe, vaig dir-li que el pròxim dia li portaria unes mitges perquè les pugués tocar i inspeccionar tranquil·lament.


Qualsevol objecte, peça de roba... pot suscitar l'interès dels més petits. Aprofite-m'ho per a deixar que ho toquin, mirin, olorin... Deixem que descobreixin el món!


4 comentarios:

  1. Fixa't que aquesta situació és un indicatiu que a casa explora poc l'Èric.
    No serà que massa coses es deleguen a l'escola?
    Les mitges, l'escombra, l'aigua de la dutxa... poden ser grans descobertes "casolanes".
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El pròxim dia li portaré unes perquè les explori, se les emprovi...
      Ja us explicaré què ha passat.

      Un petó!

      Eliminar
  2. Com coses tant insignificants als nostres ulls, poden ser tant enriquidores als seus! Realment et fan re-descobrir el món!

    ResponderEliminar